Foreningen.

Foreningen til Farmorhusets Sommerhave.

Farmorhusets Sommerhave drives på frivillig basis af farmødre og mormødre og folk med et bedste sind :) altså både unge og gamle mødes i fællesskabet og gør en forskel for børnene, for byen og for byens gæster.

Foreningen er en social økonomisk forening der skaber smil og glæde det gør vi ved at være nærværende.

Vi tænker i traditioner og så elsker vi, at det vi siger og gør  er virkelig rigtigt fordi vi har levet et langt liv og  har alle gjort vores erfaringer,- det er det vi kalder for troværdighed..

Foreningen sponsoreres af detailhandel, erhvervslivet, privat personer samt kunstnere af forskellige genere.

Med en aktiv indsats som frivillig er du også med til at skabe smil og glæde og liv i byens. Og det er jo ikke det værste man kan.

Kærlig hilsen Farmor

>>>>>>>>>>>>>XX<<<<<<<<<<<<<